Szukaj
AdSense
Moce rasowe (info)
Strona 1 z 1
Moce rasowe (info)
UWAGA: Moce w ten sposób mogą pozyskiwac Wampiry i Wilkołaki tylko i wyłącznie.
Moce rasowe są to moce przypisane danej rasie w tym przypadku Wampirów. Moce opierają się na krwi pierwotnej pozyskanych po przez kupno od innych wampirów, lub sprzedaży.
Przykład: Wampir A - posiada moc krwi siła (+40), Wampir B chce kupić tą krew. W tym wypadku Wampir A traci moc siły, a Wampir B pozyskuje krew siły (+40).
Innym schematem są Wampir tak zwanej pierwszej krwi. Gdzie moc została zapoczątkowaną i przy sprzedaży krwi nie traci danej zdolności. Jedyny mankament jest taki, że moc sprzedana jest połową mocy pierwotnej. np: Wampir B ma krew pierwotną o wartości siła (+40), to moc sprzedana ma wartość siły (+20).
UWAGA: Tylko Krew pierwotna może ewoluować. Limit krwi pierwotnej na pojedynczego gracza to 3. Bez posiada krwi pierwotnej nie ma danej mocy.
Każdy posiadacz ma inne proporcje do ilość mocy. Wieże się z tym wzrost i waga. Liczone jest to w tzn. jednostkach krwi.
+1 na każde pełne 0.2m wzrostu.
+1 na każde pełne 10 kg wagi.
Wzór zapisu mocy:
Ilość punktów do dyspozycji na powyższe wartości bonusowe poziomie 0 to 20 punktów.
Na poziomie 1 to 50 punktów.
Na poziomie 2 to 70 puntów.
Na każdy kolejny to o 20 więcej od poprzedniego.
Cena krwi pierwotnej jest ustana indywidualnie. Cena krwi zwykłej ustana jest już przez Was ^^.
UWAGA: +0.1 dla szybkości to używa 10 punktów.
Rzecz jasna, że moc musi zostać akceptowana przez MG.
Posty w tej kwest należy pisać w salach treningowych w swoich siedzibach rasowych.
Moce rasowe są to moce przypisane danej rasie w tym przypadku Wampirów. Moce opierają się na krwi pierwotnej pozyskanych po przez kupno od innych wampirów, lub sprzedaży.
Przykład: Wampir A - posiada moc krwi siła (+40), Wampir B chce kupić tą krew. W tym wypadku Wampir A traci moc siły, a Wampir B pozyskuje krew siły (+40).
Innym schematem są Wampir tak zwanej pierwszej krwi. Gdzie moc została zapoczątkowaną i przy sprzedaży krwi nie traci danej zdolności. Jedyny mankament jest taki, że moc sprzedana jest połową mocy pierwotnej. np: Wampir B ma krew pierwotną o wartości siła (+40), to moc sprzedana ma wartość siły (+20).
UWAGA: Tylko Krew pierwotna może ewoluować. Limit krwi pierwotnej na pojedynczego gracza to 3. Bez posiada krwi pierwotnej nie ma danej mocy.
Każdy posiadacz ma inne proporcje do ilość mocy. Wieże się z tym wzrost i waga. Liczone jest to w tzn. jednostkach krwi.
+1 na każde pełne 0.2m wzrostu.
+1 na każde pełne 10 kg wagi.
Wzór zapisu mocy:
- Kod:
[b]Nazwa krwi:[/b] proste nazwy, które mówią co to za krew.
[b]Opis krwi:[/b] tutaj można opisać właściwie wszystko na temat krwi.
[b]Jednostki krwi:[/b] ilość krwi potrzebnej, aby posiadać tą moc
[b]Typ krwi:[/b] zwykła lub pierwotna (tyczy się osób, które mają tą krew, jako pierwsi)
[b]Poziom:[/b] standardowo jest 0. Poziom 1+ jest przy ewolucji krwi pierwotnej.
[b]Bonus do Siły Ataku:[/b] ---
[b]Bonus do Szybkości:[/b] ---
[b]Bonus do Obrony:[/b] ---
[b]Bonus do HP:[/b] ---
[b]Bonus do Chi:[/b] ---
Ilość punktów do dyspozycji na powyższe wartości bonusowe poziomie 0 to 20 punktów.
Na poziomie 1 to 50 punktów.
Na poziomie 2 to 70 puntów.
Na każdy kolejny to o 20 więcej od poprzedniego.
Cena krwi pierwotnej jest ustana indywidualnie. Cena krwi zwykłej ustana jest już przez Was ^^.
UWAGA: +0.1 dla szybkości to używa 10 punktów.
Rzecz jasna, że moc musi zostać akceptowana przez MG.
Posty w tej kwest należy pisać w salach treningowych w swoich siedzibach rasowych.
IveliosChristopher- Admin
- Liczba postów : 110
Join date : 01/05/2009
Karta postaci
Zawód: Mistrz Gry
HP:
(38/135)
Chi:
(0/155)
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|